HomeЛюди и блогиRelated VideosMore From: Ezzie

80s//90s lookbook

139535 ratings | 2058627 views
This lookbook took me sooooo long to film and edit but I hope you enjoy it! social media: instagram : callmeezzie musical.ly : nooraaudio snapchat : nooraaudio business inquiries: [email protected] (with two e’s at the end)
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (3428)
Sweet Ari Subliminals (12 hours ago)
♥🌹
Sydney Budz (15 hours ago)
My mom was really punk in high school so I already got all I need
Alicia Vintage (2 days ago)
Nice video<3
anna haney (2 days ago)
what do you use to edit??
Nicol Roncancio Smith (6 days ago)
😍🤗😍
shmoodledoodles (6 days ago)
you kind of look like lisa from blackpink
What is the song at 2:31
Emilia Konopka (7 days ago)
When I heard "should I say or should i go" I just saw Will byers in front of me
Ana Souza (9 days ago)
1:17 XURASTEI OR XURAGOU (Stranger things)
Nat Cechinel (10 days ago)
Hi girls, I'm Brazilian and I created a video showing my vintage lookbook, have a look there ❤
maisie (10 days ago)
i wish my mum kept all here old clothes, she was born in 1983 so she was a teen in the 90’s.
maisie (10 days ago)
her **
Flora Albert (11 days ago)
1:03 stranger things omg😂❤️🤷🏻‍♀️❤️❤️
ynna ? (15 days ago)
is this a joke
Rika Ahn (18 days ago)
GUYS THE 80‘s WERE COLORFUL AND NEON AND NOT NOSTALGIC! THIS IS JUST WRONG SRY😤
Brookiebear886 (17 days ago)
Rika Ahn not all of it was neon and zebra stripes. The neon nostalgia was only from the workout videos. She’s right, you’re wrong.
fnixx l (18 days ago)
I don’t belong in this era😪
ailah p (18 days ago)
this a straight up embarrassment to the 90s loooooool
Big Chungus (19 days ago)
About to click off the video, then The Clash started playing. Respect.
grateful with my mom to gave me her old clothes.
オweoji (20 days ago)
%90 stranger things %5 outfits %5 video.
Dank Tide Pods (21 days ago)
Lol screw all the wrong generation haters if your such a current and up to date little ray of sunshine then why are you watching this video? go back to your twitter page and vine memes and stop shitting on people who just like old school stuff and fantasize about it its not hurting anyone.
Depressed Potato (21 days ago)
SHOULD I STAY OR SHOULD I GO
Socoorro Idk (22 days ago)
esto es tan poser que voy a darle dislike
oh shiit (23 days ago)
Soo retroooo
Emily Sanchez (23 days ago)
um PLEASE teach me how to edit
ごりちゃん (24 days ago)
かわいい
Ponyboys My manz (24 days ago)
2:09 slayyyyyyyy😂
ワイトホ (25 days ago)
全部今ドキの服装に見えるんだが、、、
screaminty (25 days ago)
What’s the name of the brandy Melville necklace
Spilling Tea (25 days ago)
E du Svensk? Lol hittar typ inga personer i Sverige som e aesthetic :( oof Edit 4:29 a du e från Sverige😂
80/90 wtf all of this wear be new
Autumn Jade (26 days ago)
OKAY STOP ITTT! THE BACKGROUND, THE EDITING, EVERYTHING! I CANNOT THIS IS TOO PERFECT 😍😭
Viktorya Momad (26 days ago)
WOW😻😻😻❤
chaueun (26 days ago)
This is too much.... it’s too A E S T H E T I C for me...
s i l a (26 days ago)
why did my mother throw those god damn retro tapes and clothes... Jesus help me i wanna find 'em
Keziah Cadena (26 days ago)
Night call 😩😩😍😍😍
Beca (27 days ago)
i love ur outfits, your hair, your editing= 1+ subscriber ❤️❤️❤️❤️
👍#3
Amanda Keith (28 days ago)
There actually cute
インコララ (29 days ago)
i'm Japanese.i love your outfits!!
Bethany Lb (30 days ago)
The trends in the 90s are definitely beginning to come back into fashion this year
Krin Lad (28 days ago)
Soo true!
hpfs ss (30 days ago)
너무 좋다❣️
Trash Thôi (1 month ago)
I watched this when I was high and this video is sickkkkkkkkk 💙
s a d g i r l (1 month ago)
Your style is so good I wish I looked as pretty as you and aesthetic too
Betool Kw (1 month ago)
What is your preferred market name?
Amber Hill (1 month ago)
What is the name of that coat from outfit 2??
Cherie Amour (1 month ago)
Soooooooo cooooooool Love you from Korea
Awmpuii_Muse (1 month ago)
The collarbone is all im craazy about... Does that sound crazy?😂
アバ溜り (1 month ago)
バリすき
Betool Kw (1 month ago)
What program do you use?
Lubna Beary (1 month ago)
Those guldfynd earrings are such a good find. (Do you see the pun?)
Crunchy-sea-men (1 month ago)
Make the guys version please
Ava Korotkova (1 month ago)
you live in 90s? confess!
Jaylen Lopez (1 month ago)
0:58 should i stay or should i go 🤩
Annija Kursite (1 month ago)
I love the outfits! What's the song called in the 2. outfit btw?
Serena Rivera (1 month ago)
How do u get ur sweatpants like that like do u buy the loose ones and just roll them up? Orrrrr cuz I’m confused af
H A N I Luk (1 month ago)
Wow so cuteeee
Christian Núñez (1 month ago)
you looks likes clarissa darling
LOOK, it's MASH! (1 month ago)
omg must've been so much fun editing this video!! great style, loved it :)))
R¢is¡n ALLEN (1 month ago)
Love this
냠냠 (1 month ago)
진짜 이쁘다ㅠㅠㅠㅠ 옷도 잘 입으시고 스타일링 다 너무 찰떡이에요❣️
Salma Hamed (1 month ago)
Okay but wth this video is so good omg. I love everything about it. The looks, the editing, the music Ughhh!! 😍😍you deserve more love for this lol!!
PEIYI XU (1 month ago)
it is so amazing. I really love your style . both dressing and filming !!!!!
Kayla Brewer (1 month ago)
I LOVE your editing!!! It is so cool!!!! Ohh I like the 3rd outfit....it's giving me inspo!!!!
ferna (1 month ago)
I love 90's 💫
Bubble Gum Girl (1 month ago)
Cool!
lost kiddo 101 (1 month ago)
This was great
_draco felton (1 month ago)
1:07 the clash!
Marie :P (1 month ago)
YOU ARE SO GORGEOUS YAAZZZZ GO GIIIIRL!!!😻😻😊❤️~~
gabriela kah09 (1 month ago)
1:07 eu tenho medo dessa música por causa de stranger things KKKKKKKKKKKK mais adorei mt o vídeo
Lovee u aesthetic! Love 90s
rafael magrão (1 month ago)
nomes da play list que vc fez ..do anos 80 e 70
rafael magrão (1 month ago)
nomes da play list que vc fez ..do anos 80 e 70
Madyna • (1 month ago)
You look like Angèle (a french singer)
Alyssa Sksksksks :P (1 month ago)
Dude I love the waves in ur hair u should do a tutorial on them
Bell byun (2 months ago)
what did you use of the app video effect? 🙏🏻
shook (2 months ago)
This is giving me so much 80s vibes and retro aesthetic music vids 😂
bo laynwe (2 months ago)
ur so cute omg
Whats the song at 1:32
nixnke e (2 months ago)
What do you use to cut your videos? And get this cool efect.
maan (2 months ago)
this was the first vid of you and i love it! 🌻
Kristina Akasia (2 months ago)
ive watched this 20 times
Mile Jonnes (2 months ago)
Ah mano que lindo cara 😍🇧🇷
maud (2 months ago)
Hi I really love your channel. You inspired me. Please come see mine.
child of the internet (2 months ago)
lol it's not lookbook "80-90" it's just closes our time
nat nguyen (2 months ago)
i actually love ur editing style and everything abt ur videos ahhh i wish i grew up in the 80s fashion world
Nicole Quintano Laureano (2 months ago)
Como llegué aquiiii,me encantaa
Chris_the _kpop_queen (2 months ago)
OMGGG YASS QUEEN
Cami Pandita (2 months ago)
Wooooow You are very beautiful lol I love your outfits
Mo Huggins (2 months ago)
uh stranger things vibes much?
Natalie Hill (2 months ago)
2:58 Party Police!!!!
泡菜小 (2 months ago)
You look just like my mom in her old pictures 😂😂
Zelda S (2 months ago)
From the beginning 90's Lonnie Gordon "gonna catch you"
Steven 150 (2 months ago)
Queen ❤️❤️ Freddie Mercury FOREVER!!!!!
Adriana .-. (2 months ago)
1:06 *used to trigger stranger things fans*
Isabel Rivett (2 months ago)
When you had bangs and wore scrunchies way before they were cool again. 😂
Hannah Lil (2 months ago)
Let’s take a moment to appreciate this editing omg this is amazing
FlatMattress (2 months ago)
god she's pretty, i bet i could look like her if i was just a bit thinner :weary:
brovk girl (2 months ago)
This erea hasnt any chic or classy...
Weird pastel de nata (2 months ago)
IN LOVE WITH THE EDIT OF THIS VIDEO
Lucy Maria (2 months ago)
Quite nice

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.